ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΥΙΖ
http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/mathimatika-st-dimotikou.html
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΕΜΒΑΔΑ
https://www.slideshare.net/johngfer/e-11282420
ΕΛΕΓΧΩ ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ
https://www.thatquiz.org/tq-4/?-j8001-la-mpnv600-ppnv600
ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
https://55b0f44d-2715-436a-99c3-9ae2ae4bf609.filesusr.com/ugd/b14893_84857d89bfa940e9a379524e3ea86a91.pdf
ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ
http://evangeliametaxaki.weebly.com/uploads/2/8/1/5/28157337/test_enpethta_ena_eish_protasevn.pdf
ΕΙΔΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
http://www.reoulita.com/wp-content/uploads/2017/10/%CE%A1%CE%95%CE%91_%CE%B1%CF%86_%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BC%CE%B7_%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1.pdf
ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΑ.ΒΡΙΣΚΩ 3 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ(ειδος, υφος,σχηματα λογου...)
http://ozoirosmathitistisdeuteras.blogspot.com/2016/09/blog-post_28.html
https://www.slideshare.net/santziak/ss-34098388
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ,ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ
http://e-didaskalia.blogspot.com/2020/03/mathimatika-st-dimotikou.html
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΑ ΕΜΒΑΔΑ
https://www.slideshare.net/johngfer/e-11282420
ΕΛΕΓΧΩ ΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ
https://www.thatquiz.org/tq-4/?-j8001-la-mpnv600-ppnv600
ΕΙΔΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
https://55b0f44d-2715-436a-99c3-9ae2ae4bf609.filesusr.com/ugd/b14893_84857d89bfa940e9a379524e3ea86a91.pdf
ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ
http://evangeliametaxaki.weebly.com/uploads/2/8/1/5/28157337/test_enpethta_ena_eish_protasevn.pdf
ΕΙΔΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
http://www.reoulita.com/wp-content/uploads/2017/10/%CE%A1%CE%95%CE%91_%CE%B1%CF%86_%CE%9B%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BC%CE%B7_%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B1.pdf
ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΑ.ΒΡΙΣΚΩ 3 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΙΑΦΟΡΕΣ(ειδος, υφος,σχηματα λογου...)
http://ozoirosmathitistisdeuteras.blogspot.com/2016/09/blog-post_28.html
https://www.slideshare.net/santziak/ss-34098388
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ,ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ
Προσδιορίζουν άλλα ονόματα, βρίσκονται στην ίδια πτώση μ' αυτά
και μπορεί να είναι - ουσιαστικά οπότε θα είναι
- παράθεση (από τη γενική έννοια στη μερικότερη)
(Ο γιος μου, ο Άρης, είναι μαθητής.)
- επεξήγηση (από τη μερική στη γενική έννοια)
(Ο Άρης, ο γιος μου, είναι μαθητής. )
2. επίθετα
οπότε θα είναι επιθετικοί προσδιορισμοί
είναι, επίθετα, αντωνυμίες, μετοχές, αριθμητικά, και δίνουν μια μόνιμη ιδιότητα στο ουσιαστικό που προσδιορίζουν.
Τρώω υγειινό φαγητό.
Δώσε μου αυτό το βιβλίο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου